Ta strona używa cookie Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Praca księgowość – Bielsko-Biała

 

Kancelaria Księgowa MERITUMM Sp. z o.o., z siedzibą w Bielsku-Białej przy ul. Słowackiego 34A poszukuje do pracy w księgowości:

Studentkę/Studenta do realizowania podstawowych prac księgowych oraz prac administracyjno-biurowych

Opis stanowiska pracy:

  • wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego (dot. podatkowej księgi przychodów i rozchodów),
  • obsługa skrzynki mailowej,
  • wsparcie w czynnościach administracyjno-biurowych.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie,
  • przyjazną atmosferę pracy i wsparcie ze strony pozostałych Współpracowników,
  • elastyczny rozkład czasu pracy,
  • możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w księgowości.

Wymagania:

  • aktualny status studenta na kierunku Finanse i Rachunkowość,
  • obsługa MS Office,
  • mile widziana znajomość programu Rachmistrz firmy Insert,
  • chęć do pracy i nauki oraz zaangażowanie.

Miejsce pracy:

  • stacjonarna praca w księgowości Bielsko-Biała, ul. Słowackiego 34A

Prosimy o przesyłanie CV na adres: marta.wawak@meritumsc.pl w tytule wpisując STUDENT.

Skontaktujemy się z wybranymi osobami.


Księgową/Księgowego do KPiR

Opis stanowiska pracy:

  • prowadzenie ewidencji ryczałtowych i ksiąg przychodów i rozchodów,
  • przygotowywanie deklaracji, plików podatkowych,
  • obliczanie podatków,
  • obsługa księgowa wskazanych Firm (obsługa skrzynki mailowej, przyjmowanie dokumentów, wyjaśnienia, podawanie podatków itp.).

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenie lub kontraktu B2B,
  • możliwa jako praca dodatkowa lub na część etatu,
  • przyjazną atmosferę pracy i wsparcie ze strony pozostałych Współpracowników,
  • elastyczny rozkład czasu pracy z możliwością pracy zdalnej,
  • atrakcyjne warunki wynagradzania,
  • benefity pracownicze.

Wymagania:

  • doświadczenie w księgowości minimum 2 lata,
  • wykształcenie minimum średnie,
  • aktualna wiedza podatkowa i umiejętność stosowania jej w praktyce,
  • obsługa MS Office,
  • mile widziana znajomość programu Rachmistrz firmy Insert,
  • zaangażowanie i skrupulatność.

Miejsce pracy:

  • stacjonarna praca w księgowości Bielsko-Biała, ul. Słowackiego 34A

Prosimy o przesyłanie CV na adres: marta.wawak@meritumsc.pl w tytule wpisując KSIĘGOWY KPiR.

Skontaktujemy się z wybranymi osobami.


Księgową/księgowego do pełnych ksiąg

Opis stanowiska pracy:

  • prowadzenie ksiąg rachunkowych spółek zgodnie z Ustawą o rachunkowości,
  • przygotowywanie deklaracji, plików podatkowych,
  • sporządzanie sprawozdań finansowych,
  • przygotowywanie deklaracji, plików podatkowych,
  • obliczanie podatków,
  • obsługa księgowa wskazanych Firm (obsługa skrzynki mailowej, przyjmowanie dokumentów, wyjaśnienia, podawanie podatków itp.).

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenie lub kontraktu B2B,
  • możliwa jako praca dodatkowa lub na część etatu,
  • przyjazną atmosferę pracy i wsparcie ze strony pozostałych Współpracowników,
  • elastyczny rozkład czasu pracy z możliwością pracy zdalnej,
  • atrakcyjne warunki wynagradzania,
  • benefity pracownicze.

Wymagania:

  • doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości minimum 2 lata,
  • wykształcenie minimum średnie,
  • znajomość przepisów o rachunkowości, podatkowych oraz umiejętność stosowania ich w praktyce,
  • obsługa MS Office,
  • mile widziana znajomość programu Rachmistrz firmy Insert,
  • zaangażowanie i skrupulatność.

Miejsce pracy:

  • stacjonarna praca w księgowości Bielsko-Biała, ul. Słowackiego 34A

Prosimy o przesyłanie CV na adres: marta.wawak@meritumsc.pl w tytule wpisując KSIĘGOWY i preferowana forma współpracy.

Skontaktujemy się z wybranymi osobami.


Specjalista ds. kadr i płac

Opis stanowiska pracy:

  • pełna obsługa kadrowo-płacowa, m.in. ewidencja i rozliczanie czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie i aktualizacja akt osobowych,
  • sporządzanie deklaracji do ZUS, US,
  • sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych,
  • wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenie lub kontraktu B2B,
  • możliwa jako praca dodatkowa lub na część etatu,
  • przyjazną atmosferę pracy i wsparcie ze strony pozostałych Współpracowników,
  • udział w szkoleniach zawodowych,
  • możliwy elastyczny rozkład czasu pracy,
  • atrakcyjne warunki wynagradzania,
  • benefity pracownicze.

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku minimum 1 rok,
  • wykształcenie minimum średnie,
  • wiedza z zakresu aktualnych przepisów kadrowo-płacowych i systemie ubezpieczeń społecznych,
  • mile widziana znajomość programów: Gratyfikant GT firmy Insert, ZUS Płatnik.

Miejsce pracy:

  • stacjonarna praca w księgowości Bielsko-Biała, ul. Słowackiego 34A

Prosimy o przesyłanie CV na adres: marta.wawak@meritumsc.pl w tytule wpisując KADRY i preferowana forma współpracy.

Skontaktujemy się z wybranymi osobami.


 

Zajmujemy się księgowością od ponad 15 lat. Specjalizujemy się w obsłudze księgowej, ZUS i kadrowo-płacowej dla firm. Ponadto w swojej ofercie mamy sporządzanie rozliczeń rocznych osób fizycznych, opracowywanie biznesplanów oraz wniosków kredytowych. Cały czas się rozwijamy, również poszerzając nasz zakres usług.

Podstawową zasadą naszego działania jest zapewnienie naszym Klientom najwyższej jakości usług. Wiemy, że księgowość to nie tylko wprowadzanie danych, lecz wiedza i praktyka, która przekłada się na sukces firm naszych Klientów. Dialog jest u nas podstawą harmonijnej współpracy z Klientami, która pozwala osiągać wymierne wyniki naszej pracy w prowadzonej przez Nich działalności gospodarczej.

Wszyscy Wspólnicy mają uprawnienia do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych nadane przez Ministra Finansów. Dodatkowo jeden ze Wspólników Kancelarii, posiada tytuł biegłego rewidenta. Cały Zespół dąży w swojej pracy do spełnienia najwyższych standardów, które przyświecają w zawodzie księgowego.

Jeśli zależy Ci na ciekawej pracy w księgowości i rozwoju, dołącz do naszego Zespołu :-)

 


Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy

Na podstawie art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) – RODO, informujemy, że:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Kancelaria Księgowa MERITUMM Sp. z o.o., 43-300 Bielsko-Biała, ul. Słowackiego 34A.
  2. Państwa dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb procesu rekrutacji - na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. a, c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016 r. - RODO oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.
  3. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty współpracujące w procesie rekrutacji, podmioty przetwarzające, operatorzy pocztowi,
  4. Państwa dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji,
  5. Posiadają Państwo prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie,
  6. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych,
  7. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Kancelaria Księgowa Meritumm

ul. Juliusza Słowackiego 34a
Telefon (+48 33) 810 33 48
698 888 990, 698 888 991
e-mail: biuro@meritumsc.pl

Zobacz również