ROZLICZENIE WYNAJMU MIESZKANIA I INNYCH NIERUCHOMOŚCI

 

Czym jest i dla kogo jest przeznaczone rozliczenie wynajmu mieszkania i innych nieruchomości?

Zajmujemy się rozliczaniem podatku z:

  •  wynajmu nieruchomości własnych,
  •  podnajmu nieruchomości obcych,
  •  usług zakwaterowania w tzw. wynajmie krótkoterminowym (bloking, airbnb itp.).

Obsługujemy:

  •  prywatne osoby fizyczne,
  •  osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą,
  •  spółki (cywilne, jawne, z ograniczoną odpowiedzialnością, komandytowe).


Prowadzimy pełną obsługę księgową i ZUS. Sprawdzamy też opłacalność wybranej formy opodatkowania. Pomagamy przejść formalności związane z założeniem działalności lub zmianą formy opodatkowania.

Dlaczego MERITUMM?

PROFESJONALIZM

Cały Zespół posiada potwierdzone wykształcenie ekonomiczne, wieloletnie doświadczenie w zawodzie oraz szeroką wiedzę z zakresu prawa podatkowego, ubezpieczeń społecznych i prawa pracy. Na bieżąco śledzimy zmiany w przepisach i odbywamy szkolenia. Dodatkowo, jako Wspólnicy, legitymujemy się uprawnieniami do usługowego prowadzenia ksiąg nadanymi przez Ministra Finansów.

W kontakcie z Klientem stawiamy na dobrą komunikację, która jest podstawą współpracy. Słuchamy, analizujmy i proponujemy rozwiązania.

DOŚWIADCZENIE

Od  ponad 17 lat prowadzimy kancelarię księgową w Bielsku-Białej. Zaufało nam już ponad 180 Klientów, w tym osób prywatnych wynajmujących swoje nieruchomości jak i firm zajmujących się podnajmem. Prowadzimy księgowość, obliczamy podatki, przygotowujemy rozliczenia roczne, reprezentujemy przed Urzędami Skarbowymi. Zapewniamy też pełną obsługę ZUS i kadrowo-płacową. Jesteśmy w kontakcie z naszymi Klientami i jeśli jest potrzeba, to zawsze wspieramy.

Misja, która przyświeca nam od początku działalności to budowanie sukcesu naszych Klientów poprzez najwyższą jakość świadczonych usług. Wiemy, że księgowość to nie tylko wprowadzanie danych, lecz wiedza i praktyka, która przekłada się właśnie na spokój i sukces działalności naszych Klientów.

DODATKOWE ZABEZPIECZENIE

Aby dodatkowo zminimalizować ryzyko problemów posiadamy ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej biura rachunkowego w PZU S.A.

PODATEK OD WYNAJMU MIESZKANIA

ul. Juliusza Słowackiego 34a
Telefon (+48 33) 810 33 48
698 888 990, 698 888 991
e-mail: biuro@meritumsc.pl

 

JAKI JEST ZAKRES USŁUG?

Zakres usług księgowych i obsługi ZUS dostosowujemy do oczekiwań i potrzeb naszych Klientów spośród trzech pakietów:

PAKIET STANDARDOWY

Polecamy Klientom, którzy oczekują wyłącznie bieżącego, profesjonalnego prowadzenia spraw księgowo-podatkowych.

Oprócz pomocy przy formalnościach związanych z założeniem działalności lub zmianie formy opodatkowania zapewniamy:

  • prowadzenie ksiąg (podatkowa księga przychodów i rozchodów lub ewidencje ryczałtowe oraz inne niezbędne ewidencje, np. środków trwałych, wyposażenia),
  • prowadzenie ewidencji VAT (dla VAT-owców),
  • na bieżąco sprawdzanie poprawność dostarczonych dokumentów,
  • sporządzanie koniecznych dowodów księgowych, obliczanie różnic kursowych, itd.,
  • obliczanie podatków,
  • sporządzanie deklaracji, oznaczanie GTU i wysyłkę plików JPK,
  • objęcie ksiąg systemem dodatkowej kontroli wewnętrznej,
  • reprezentację Klienta w trakcie kontroli podatkowej,
  • przesyłanie informacji o zmianach podatkowych,
  • opiekę dedykowanej księgowej.

PAKIET ROZSZERZONY O WSPARCIE

rekomendujemy jest dla Przedsiębiorców chcących okazjonalnie skonsultować z księgową swoje sprawy firmowe.

Zawiera wszystko co w pakiecie Standard oraz dodatkowo:

  • obsługę kontroli z Urzędu Skarbowego,
  • konsultacje telefoniczne/mailowe/osobiste dotyczące bieżącego prowadzenia działalności.

PAKIET PREMIUM DEDYKOWANA KSIĘGOWOŚĆ

dla Przedsiębiorców mających kilka działalności lub wynajem nieruchomości prywatnych, dla których jest potrzeba szerszego, długoterminowego spojrzenia i konsultacji.

Zawiera wszystko co w pakiecie Standard i Rozszerzony oraz dodatkowo:

  • konsultacje w zakresie optymalizacji i usprawnień,
  • opieka dedykowanej księgowej + opieka współwłaściciela kancelarii,
  • długoterminowe, strategiczne konsultacje podatkowe.

PODATEK OD WYNJMU NIERUCHOMOŚCI

ul. Juliusza Słowackiego 34a
Telefon (+48 33) 810 33 48
698 888 990, 698 888 991
e-mail: biuro@meritumsc.pl

JAK WYGLĄDA WSPÓŁPRACA?

Oprócz pierwszego spotkania, na którym będziemy mogli się poznać i uzgodnić zakres współpracy, proponujemy różne modele przekazywania dokumentów i kontaktu.

Nasz Klient wybiera najdogodniejszy model współpracy dla siebie:

  • obsługa stacjonarna w siedzibie kancelarii, tj. w Bielsku-Białej przy ul. Słowackiego 34a,
  • przesyłanie dokumentów mailowo,
  • przesyłanie dokumentów bezpośrednio do programu księgowego przez Portal Biuro.

Udostępniamy też aplikację do fakturowania.

CENNIK

Cena usług zależy od rodzaju prowadzonej dokumentacji księgowej, ilości dokumentów i wybranego pakietu.

Ceny netto rozpoczynają się od:

  • ryczałt od przychodów ewidencjonowanych (bez VAT) do 20 dokumentów i obsługa ZUS, pakiet standard 270 zł netto,
  • księga przychodów i rozchodów (bez VAT) do 20 dokumentów i obsługa ZUS, pakiet standard 320 zł netto.

Szczegóły prześlemy w ofercie.

ROZLICZENIE WYNAJMU MIESZKANIA

ul. Juliusza Słowackiego 34a
Telefon (+48 33) 810 33 48
698 888 990, 698 888 991
e-mail: biuro@meritumsc.pl

DODATKOWE USŁUGI, KTÓRE MOŻEMY ZAPROPONOWAĆ:

  • współpraca z naszymi partnerami,
  • udostępnienie aplikacji do fakturowania,
  • obsługa kadrowo-płacowa,
  • sporządzamy roczne zeznania podatkowe,
  • sporządzamy sprawozdania do GUS,
  • porady podatkowe, pomoc i konsultacje w dodatkowych sprawach na każdym etapie działania firmy.